Kesä! Ja ihan hirveesti tekemistä!

Huh mikä kevät mulla on ollut! Olen aloittanut uudessä työssä ihan uudella alalla, kouluttautunut, tenttinyt, yrittänyt selviytyä päivähoito-koti-työt -arjesta selväjärkisenä ja saada lapset ja koko perheen sopeutumaan tähän kaikkeen muutokseen. Blogi on jäänyt ihan ymmärrettävästi priority listalla aika sinne häntäpäähän tämän kaiken ohella.




Mitään muuta dramaattista ei ole tapahtunut, asumme vielä - luoja sentään - samassa osoitteessa, mutta nyt kun olen kiinteistönvälittäjä ja olen etuoikeutettu vierailemaan erilaisten ihmisten erilaisissa kodeissa päivittäin niin kieltämättä vähän väliä on asuntokuumetta!





Ainon eskarivuosi on ohi, ja olimme kouluun tutustumassa muutama viikko sitten. Nyt ei tietenkään malta odottaa, että pääsisi jo kouluun. Valitettavasti 2,5 kuukautta kesälomaa on tässä siedettävänä!
Minulle kävi taas niin, että aloitin työt tammikuussa, joten kesälomaa on huikeat 5 päivää heinäkuussa.


Lapset ja mies saavat onneksi lomailla tuon 2,5 kuukautta, mutta miehellä se on ennemminkin työtä kuin lomaa, koska me ostettiin vihdoin ja viimein kesämökki!
Ollaan puurrettu siellä koko kuukausi, kaupat tehtiin kesäkuun alussa, eli ollaan vasta muutama viikko oltu siellä, mutta nyt jo laitettu lattiat, seinät ja katot auki ja uusiksi :O Kääk!

Suositut tekstit