Polkujuoksua Pirttiniemessä

Siis tänään ei vaan ois jaksanu. Motivaatio lähtee lenkille pyöree nolla. Juoksisin mieluiten heti aamusta, jopa ennen aamupalaa, jolloin mulla on paras vire ja toisekseen haluan saada päivän treenit heti alta pois ettei koko päivä mene sitä miettiessä, että milloin pääsee treeneihin.

Mulla kasvaa kynnys lähteä lenkille yhtä mukaa kellon kanssa ja tänään pääsin lenkille vasta neljän jälkeen, blaah. Olin jo ihan valmis jäämään sohvalle herkuttelemaan (Aino toi kerhon herkkupäivän jämät kotiin), mutta onneksi, onneksi lähdin kuitenkin.


Lähdin ekaa kertaa eksymään poluille Pirttiin. Olen ollut aika arka lähtemään mihinkään missä voi eksyä tai ylipäätään reitille jota en tunne, mutta nyt viimeisen puolen vuoden aikana alkaa olla nämä Petosen kadut niin kuluttuja että on pakko alkaa löytää jotain uutta. Oon kuitenkin aika hyvä eksymään, ja tyttökin sanoi lähtiessäni, että "voithan laittaa navigaattolin päälle". Niinpä.

Tällä reitillä oli kuitenkin helppo juosta, kun muisti pitää vaan Kallaveden koko ajan oikealla puolella! 

Ihan mieletön ilma ja mieletön reitti! Polkujuoksu on kyllä niin parasta, siinä on ihan eri fiilis kuin asfaltin tallaamisessa. Nopeita nuo polkulenkit ei todellakaan ole (varsinkaan kun pysähtelee ottamaan selfieitä) mutta mulle mielekkäimpiä.



Polku ei tällä reitillä ollut ihan helpoimmasta päästä vaan sai todella keskittyä askeleisiin, ettei katko nilkkojaan.


Tännehän voisi vaikka tehdä retken lasten kanssa jonain kauniina kevätpäivänä. Vappupiknikki? Ei taida onnistua, kun on luvannut 20cm lunta.

Ja lopuksi vielä, kattokaa nyt miten jotkut asuu! -kateellista marinaa-



Kommentit

Suositut tekstit