Isoäidinneliöpeitto -kirppislöytö!

Tällaiseen ihanuuteen törmäsin kirppiksellä. Näin sen jo kaukaa. Huokaisin, ja ehdin jo pelätä että se on liian kallis. Rahaa ei saisi nyt tuhlata mihinkään ylimääräiseen ja "turhaan".
Tulin lähemmäksi ja avasin mytyn. Se oli iso. Isompi kuin olin osannut uneksia!
Kaikki nuo kauniit ruudut. En ehkä kestä!
Peitto kuvassa kaksinkerroin!
Löytyihän se hintalappukin (hui, ehdin jo säikähtää että hintaa ei löydy, sitten ne eivät suostu myymään ollenkaan). VIISI EUROA! Mun sydän itki verta (ja samalla onnea) kun mietin sitä törkimystä, joka on arvottanut tämän viiden euron arvoiseksi! MURRR!
Mutta tässä sinulle oodi, oi ihana isoäiti, joka olet nämä sadat neliöt virkannut: Minä lupaan vaalia ja haalia tätä ihanuutta ikuisesti ja pidän sitä tästä lähtien yhtenä perintökalleutena. Joka kerta kun olen lepäillyt tämän tällähetkellä parisänkymme päiväpeittona toimivan peiton päällä mietin niitä hetkiä, mitä neliöitä virkatessa on vietetty ja pohdin kuka tämän on tehnyt <3

Muoks. lisättäköön vielä, että olen aina halunnut tällaisen peiton, ja jopa uskon että jaksaisin virkata nuo neliöt, mutta en ikinä, ikinä nevoevö saisi sitä päättelyurakkaa valmiiksi, saati sitä yhdistelyä. Ihan jo ajatuskin saa hegästymään.

Kommentit

Suositut tekstit